عاشقانه های من

خدا رو شکر سرفه هام خیلی بهتر شدن و رفتم و واکسن آنفولانزا رو زدم به این امید که پاییز و زمستون کم خطری در انتظار من و نی نی باشه. مامان و بابا هم که قرار بود پیاده روی اربعین رو برن کربلا در نهایت با عدم صدور مجوز از طرف دکترا که وضعیت زانوها و کمرشون رو افتضاح ارزیابی کردن،مجبور شدن قید پیاده رفتن به کربلا رو بزنن و با هواپیما راهی سفر شدن.توی این هفته ای که مامان و بابا رفتن آبجی کوچیکه فاطمه مهمون خونه ماست و کلی هم خوش میگذره. در مورد تارا بگم که دو هفته ای میشه تکون هاشو حس می کنم.اولین بار توی هفته نوزدهم وقتی شمال بودیم حرکتشو مثل یه نبض زیر پوستم ا عاشقانه های من...
ما را در سایت عاشقانه های من دنبال می کنید

برچسب : این روزها,این روزها که میگذرد جور دیگرم,این روزها هم میگذرد,این روزها که میگذرد,این روزها اینگونه ام,این روزهای من,این روزها که میگذرد هر روز,این روزها حال خوشی ندارم,این روزهایم به تظاهر میگذرد,این روزهااا, نویسنده : bhana65d بازدید : 166 تاريخ : يکشنبه 9 آبان 1395 ساعت: 23:59

آجی سمیرا اینا یه بخاری نو داشتن که اصلا استفاده اش نکرده بودن و این بخاری ناجی ما شد در این ایام و با اینکه اتصال و ایمنیش توی این خونه خیلی سخت بود ولی شوشو جونیم از عهده اش براومد و جمعه راهش انداخت.دلامون گرم گرم بود ،خونمونم الان گرم...:)

اتاقی هم که قراره برای تاراخانومی باشه پر از خرت و پرت و لوازمای ماست و شوشو یه روز رو وقت گذاشت و تنهایی همشونو جابجا کرد و توی اتاق خوابمون جاشون داد.اتاق خواب دیگه جای نفس کشیدن نداره ولی خب دیگه تارا خانومه،بقول شوشو دخمل بابا...

ما را در سایت عاشقانه های من دنبال می کنید

برچسب : گرمازدگی,گرمسار,گرمک,گرمدره,گرمی,گرم طلا,گرم یادآوری یا نه,گرمترین شهر ایران,گرمه,گرمایش زمین, نویسنده : bhana65d بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 9 آبان 1395 ساعت: 23:58

این روزها کلی برام پر از تنوع و خوشحالی شدن.عادله و محسن و فاضله و آرمان و عرفان زدند به دل جاده و آمدند خانه ی ما.کلی دلم می خواست بیشتر بمانند.خیلی دلم برای دورهمی های آن موقع مان تنگ شده است.عصر رفتیم پاساژ گردی و غروب تر باغ وحش و شب هم شهربازی...

کلی خوش گذشت...دلم گرفت امروز صبح که رفتند...

توضیحات تکمیلی بعدا

ما را در سایت عاشقانه های من دنبال می کنید

برچسب : دورهمی,دورهمي,دورهمی مهران مدیری,دورهمى,دورهمی دانلود,دورهمی youtube,دورهمی الهام حمیدی,دورهمی رضا صادقی,دورهمی بهاره رهنما,دورهمی امین حیایی, نویسنده : bhana65d بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 0:55

دو  روز مداوم با شوشو زدیم به دل شهر و شلوغی ها و جذابیت هایش... روز اول انقلاب و دانشکده خبر و استودیو و دیدار با دوست گلم مهسا ،اساتید اینجا هم  به سلامتی فهمیدند باردارم! و بعد هم پارک دانشجو و جمهوری و خرید و خرید از آن فروشگاه های دوست داشتنی بارداری! و بعد سپهسالار و کت و شلوار فروشی دوست شوشو و شامی که بخاطر دل شوشو سعی کردم قورتش بدهم و آخر نیمه کاره رهایش کردم و شانس آوردم عوق نزدم! روز دوم هم کلی خرید بسیار مناسب و جنس های عالی از بساط طولانی دست فروش های آزادی خریدیم  و بعد آن گروه موسیقی خیابانی جلوی پاساژ تیراژه برایم کلی جذاب بود.بابا هم شب آم عاشقانه های من...

برچسب : حال مناير,حالات واتس اب,حالة عشق,حالة حب,حالي حالي,حال,حالة خاصة,حالة الطقس,حالا خورشید,حالب, نویسنده : bhana65d بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 0:55

همه تاکید کردن که ارتباطمو با نت و گروه های تلگرامیم و گوشیم و اشعه ها کم کنم.از روز اول هم همه بابت این موضوع بهم تذکر می دادن.به محض اینکه آنلاین می شدم مامان مثل پلیس فتا میومد و می گفت باز که آنلاینی!آجی سمیرا روزی یه ساعت فقط در دوران بارداری نصیحتم می کنه که چیکار کنم و چیکار نکنم و دایم حواسش به منه و بهم توصیه می کنه چی بخور و چی نخور و دکترا و نوبتام رو پیگیر می شه.

دارم کم کم ترک می کنم...

ما را در سایت عاشقانه های من دنبال می کنید

برچسب : نگرانی های بی مورد,نگرانی های دوران بارداری,نگرانی های من,نگراني هاي من,نگرانی های,نگراني هاي دوران بارداري,نگرانی های قبل از ازدواج,نگرانی های بارداری,نگرانی های دوران نامزدی,نگرانی های عاشقانه, نویسنده : bhana65d بازدید : 169 تاريخ : چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 0:54

از فرصت پیش اومده در تعطیلات عاشورا و تاسوعا و مابین التعطیلین و مرخصی شوشو استفاده کردیم و رفتیم شمال.خیلی دلم تنگ شده بود.روزای اول حضورمون اونجا که مادرشوشو و پدرشوشو نبودن ما هم از فرصت استفاده کردیم و کلی دور دور کردیم.خونه عمه شهربانو،خونه مادرجون،خونه دایی محمد،دیدار با عمه زهرا و عمه محترم و دخترعمه و فاضله جون و جاریام و برادرشوهرا و دوستانمون در محمودآباد. اگرچه از روز دوم و سوم ببعد به خاطر دم کردن هوا و رطوبت دوباره آسم آلرژیکم عود کرد تا جاییکه به اورژانس و اکسیژن و اینا متوصل شدیم و بعدش هم سرفه هام و تنگی نفسا از دماغم درآورد سفر رو. دک عاشقانه های من...

برچسب : آلرژی,آلرژی به گربه,آلرژی به خربزه,آلرژی فصلی,آلرژی چیست,آلرژی پوستی,آلرژی تنفسی,آلرژی بینی,آلرژی چشمی,آلرژی غذایی, نویسنده : bhana65d بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 0:54

نگرانی هایم را برای خودم می نویسم...

برچسب : نویسنده : bhana65d بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 0:54

نگاهم کرد و گفت وای چقدر موهایت بلند شده اند...

توی دلم قند آب شد.

یک آرزوی فانتزی ام

موهای بلند و کمند مشکی

برای مادرانه هایم بود همیشه...

+همانا موهای مشکی

بلند،

حالت دار،

لخت،

مجعد،

فر

و حتی بافته شده ی یک زن

از هر مسکنی برای خودش و همسرش آرامش بخش ترند...

ما را در سایت عاشقانه های من دنبال می کنید

برچسب : موقع بانيت,موقع كورة,موقع قصة عشق,موقع فرفش,مواقيت الصلاة في امريكا,موقع الاحمد,مواقيت الصلاة,مولانا,موعد نزول الرواتب,موقع الحل, نویسنده : bhana65d بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 0:54

خوابم حسابی بهم ریخته است

سنگینی شیرینت،شبم را تا صبح به کمردرد می رساند...

امروز با بابامهدی ات می رویم برای خرید بالش بارداری و شاید گنی که زیر بار سنگین تر شدنت

کمرم را صاف نگه دارد!

ما را در سایت عاشقانه های من دنبال می کنید

برچسب : خرید شارژ ایرانسل,خرید,خرید بلیط هواپیما,خرید شارژ همراه اول,خرید طرح ترافیک,خرید بلیط قطار,خرید بلیط اتوبوس,خرید خودرو,خرید گیفت کارت,خرید شارژ, نویسنده : bhana65d بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 0:54